top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

    My (our) life in 20 questions

    Hey iedereen!

    Wij wilden graag de my life in 20 questions tag doen om onzelf aan jullie voor te stellen.

    Dus hier is hij dan.

    We hopen dat jullie zo een beetje beter weten hoe wij zijn.

    Veel leesplezier

    1. Favoriete kleur?

    Boet: Bordeaux rood en kaki groen.

    Sanne: Roze en babyblauw.

    2. Favoriet getal?

    Boet: Sinds dat ik klein ben is mijn geluksgetal 2 samen met Sanne, eigenlijk is het daardoor gekomen en sindsdien ook niet meer veranderd. Ik vind het getal 2 een mooi gebaar, je staat nooit alleen.

    Sanne: Die van mij is dus ook 2. Omdat samen sterker is dan 1.

    3. Droombaan?

    Boet: Het liefste zou ik later de hele wereld overreizen met mijn beroep. Veel nieuwe mensen leren kennen in het buitenland en veel plekken ontdekken op de wereld lijkt mij echt helemaal te gek als je dat kan combineren met je baan. Wat ik precies wil weet ik nog niet. Als ik later in de bekende modewereld zou kunnen belanden, zou ik dat super vinden.

    Sanne: Werken voor een bekende website zoals bijvoorbeeld ilovefashionnews.nl lijkt me super leuk. En om met bekende merken en mensen te mogen werken en daarbij veel te reizen is een droombaan.

    4. Waar zie jij jezelf wonen in je eentje/op jezelf?

    Boet: Op mezelf in Amsterdam in een leuk huis of ergens op de wereld in een bekende stad. Later met een gezin weet ik nog niet.

    Sanne: Als ik op mezelf ga wonen zou ik dat het liefste doen in Amsterdam. Maar later met een gezin zie ik mezelf in de buurt van Amsterdam in een huis met een tuin.

    5. Favoriete manier om te reizen?

    Boet: Als het gaat om verre reizen, dan het vliegtuig. Je bent overal lekker snel. Naar school ga ik gewoon met de fiets, al kan ik niet wachten om met de scooter te gaan.

    Sanne: Met de vliegtuig reizen vind ik het fijnste door de reistijd. Maar als je door Nederland zelf reist vind ik de auto ook wel heel lekker. En als ik niet ver hoef, ga ik het liefste met de scooter.

    6. Wat doe je graag in je vrije tijd?

    Boet: Gezellig shoppen, lunchen en chillen met m’n vrienden. Ook thuis online shoppen en blogs lezen vind ik super leuk om te doen. Daarnaast is sport ook zeker een hobby van mij. Ik zit op voetbal en daarnaast sport ik ook in de sportschool.

    Sanne: Shoppen, mezelf opmaken en blogs/youtube filmpjes bekijken vind ik heel leuk. Ook houd ik heel erg van uiteten gaan. Het is heel gezellig en je gaat lekker eten.

    7. Favoriete kledingwinkel?

    Boet: Ik heb niet één favoriet. Ik shop eigenlijk overal. Bij de Zara en Topshop zie ik altijd wel wat leuks. De online webshop Boohoo is ook zeker een favoriet.

    Sanne: Bij de zara en de primark shop ik het liefste.

    8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?

    Boet: The Weeknd. Ik vind zijn stem echt super mooi. Over een paar dagen komt z’n nieuwe album uit. Ik kan niet wachten. Als hij naar Nederland komt ga ik zeker weten naar zijn concert.

    Sanne: Ik ben niet echt fan van een bepaald iemand. Maar ik zou graag een keer naar een concert van Beyonce gaan. Zij heeft zo’n goede stem! En als ik een band zou moeten kiezen zou ik wel een keer naar maroon 5 willen. Zij hebben altijd wel leuke liedjes.

    9. Favoriete thee?

    Boet: Rooibos denk ik. Ik vind zoete thee altijd wel erg lekker. Muntthee vind ik ook super lekker.

    Sanne: Ik houd heel erg van soorten fruitthee. De lekkerste vind ik hiervan; aardbei en sinasappel. Muntthee van echte bladeren vind ik ook altijd erg lekker en die bestel ik dan ook altijd als ik ergens ben.

    10. Verzamel je iets?

    Boet: Nee. Wel bewaar ik vaak tasjes of verpakkingen van make-up en parfums. Ik vind het zonde om die weg te gooien, haha.

    Sanne: Nee, heel saai maar ik spaar niks.

    11. Ik kan niet slapen zonder..?

    Boet: Te hebben gedouchet! En even op instagram, what’s app en facebook te gaan. Al schijnt dat juist tegen je slaap te werken.

    Sanne: Ik smeer altijd voordat ik ga slapen een lippenbalsem op mijn lippen. En ook heb ik altijd een deken over me heen, hoe warm het ook is.

    12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?

    Boet: Ik zou een deel bewaren voor later (auto, huis, studie). Met de rest zou ik gaan reizen en mooie schoenen en een designertas kopen.

    Sanne: ik zou er mee op vakantie gaan naar New York en Ibiza. Een chaneltas kopen.En ik zou geld opzij leggen voor later, net zoals Boet.

    13. Favoriete make-up merk?

    Boet: Mac. Ik vind hun producten heel fijn en de lippenstiften vind ik super mooi. Ik zou zelf wel alles van Chanel willen hebben, maar dat is mij toch net eventjes iets té duur.

    Sanne: Ik heb van allerlei verschillende merken make-up. Maar het meest fan ben ik denk ik wel van kiko. Het is super fijn en ook nog eens goed te betalen.

    14. Favoriete lekkernij?

    Boet: Chocolade!

    Sanne: Ijs. Daar zeg ik nooit nee tegen!

    15. Favoriete seizoen?

    Boet: Zomer. Ik kan super slecht tegen regen, wind en de kou. Het liefst vertrek ik naar een warm land en kom nooit meer terug. Het strand, de zee en de zon vind ik heerlijk.

    Sanne: De zomer is wel mijn favoriet, ik denk dat het komt door de lange vakantie haha. En dat je nog tot laat zo veel kan doen buiten omdat het nog lang licht blijft. Maar ik vind de winter ook heel leuk. De kerstdagen zijn altijd zo gezellig en lekker films kijken met chocolade melk vind ik ook zo gezellig.

    16. Slaap je met de deur open of dicht?

    Boet: Dicht.

    Sanne: Met de deur dicht.

    17. Waarom ben je begonnen met bloggen?

    Boet: Ik ben veel bezig met mode en het leek me super leuk om samen met Sanne een eigen blog te hebben.

    Sanne: Doordat ik veel andere bloggers volg leek het me leuk om er zelf ook eentje te beginnen. En dan natuurlijk samen met mijn beste vriendin.

    18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?

    Boet: Nee. Soms als ik zin heb om tijdschriften te lezen haal ik er een paar maar meestal kijk ik op internet, op blogs bijvoorbeeld.

    Sanne: Op dit moment niet. Mijn moeder heeft wel een abonnement op een paar, dus die lees ik dan. Een daarvan is de Grazia, die vind ik heel leuk. Ook haal ik de Linda meiden als die in de winkels ligt.

    19. Wat deed je afgelopen nacht om 00.00 uur?

    Boet: Ik lag in m’n bed muziek te luisteren.

    Sanne: Ik lag lekker te slapen.

    20. Favoriete parfum?

    Boet: Mademoiselle van Chanel.

    Sanne: Daisy van Marc Jacobs is wel echt mijn lievelings luchtje. Ik vind see by Chloe ook echt super lekker!

    We hopen dat jullie het leuk vonden.

    Liefs!


    bottom of page