top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

    My new stuff

    Hey iedereen!

    Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn moeder even naar Zaandam geweest.

    Dat kon omdat ik elke vrijdag om 13.00 uur klaar ben met school.

    Echt heerlijk.

    Eerst zijn we gaan lunchen bij Wonder's eten en drinken.

    Dat is echt een aanrader!

    Het restaurant is heel erg mooi ingericht en het eten was echt lekker.

    Ik nam het broodje Provençaal, deze bestond uit een ciabata uit de oven/gegrilde beenham/ ui/ mediteraanse kruiden/ gegratineerd met kaas.

    Vooral de beenham had een heel lekkere smaak.

    Als je in zaandam bent en ergens wilt gaan lunchen zal ik hier zeker even langs gaan.

    En eigenlijk moet je dan meteen dat broodje proefen ;)

    Hierna gingen we naar de winkels.

    Eerst even langs de H&M.

    Ik zocht al een tijdje naar een mooi stevig spijkerbloesje en raad eens wat ik hier vond..

    En toen ik het prijskaartje bekeek werd ik helemaal gelukkig.

    Hij was maar 15 euro! Nu moest ik hem al helemaal nemen.

    Gelukkig pastte ik hem, want het was de laatste in de uitverkoop.

    En het is een XS.

    Hierna gingen we naar de primark.

    Want zaandaam betekend eigenlijk primark als je bij ons in de buurt woont haha.

    Bij primark is het alleen zo dat je soms heel veel leuke dingen ziet en de ander bij niks.

    Deze keer was er dus bijna niks.

    Heel jammer, maar ik heb toch nog 2 leuke items kunnen scoren.

    Als eerste een simpel kaki groen truitje.

    Het is een heel lekker zacht stofje en je kunt zoiets met van alles combineren.

    Ik vind vooral dat de v-hals en de dikkere streep in het midden het truitje even iets leuker maken.

    En ik houd gewoon heel erg van die kleur.

    Hij was 6 euro.

    En als laatste dit mooie vest.

    Het lijkt heel erg op een sjaal door de franjes wat het juist zo leuk maakt.

    Zoiets had ik nog helemaal niet in mijn kast hangen.

    En het zal goed van pas komen nu het steeds weer kouder word.

    Het vest is een one size model, maar hij zat heel goed.

    Ik ben er echt heel erg blij mee!

    Hij was 18 euro.

    Dit waren dan mijn geshopte items.

    Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te kunnen bekijken.

    Binnenkort zullen er waarschijnlijk wel outfit foto's met deze items komen.

    Liefs, Sanne


    bottom of page