top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

    de Drie Graefjes

    Hey iedereen,

    Mijn favoriete lunchroom/American bakery in heel Amsterdam is de Drie Graefjes.

    Je kunt er ontbijten, lunchen, high tea-en en afhalen.

    Vaak als ik even de stad in ga heb ik toch weer zin in de Red velvet cake (waar ze zo bekend om staan) en dan ga ik weer langs.

    Ze hebben twee vestigingen; één in de Eggertstraat en één op het Rokin. Ik ga vaak naar die in de Eggertstraat, lekker handig en snel achter de Nieuwedijk en de dam.

    Daar kan je beneden en boven zitten of op het terras buiten. De bediening is super vriendelijk en er hangt een heel leuk sfeertje.

    De red velvet cake is zoals ik net al zei mijn favoriet. Hij is echt goddelijk, maar wel machtig en super groot, meestal krijg ik hem niet op. Toch neem ik hem steeds opnieuw omdat de smaak super en verslavend is, haha.

    Mijn andere aanraders zijn:

    - Café de Paris met gerookte kip, avocado, bleekselderij en walnoten

    - Clubsandwich Pollo met gerookte kip, guacamole en avocado-mayo

    - Clubsandwich BLT met bacon, sla, tomaat en bieslook-mayo

    - Sandwich geitenkaas met rucola, honing en walnoten

    - Carrot cake

    Als je in Amsterdam bent, neem dan zeker even de moeite om te gaan lunchen bij de Drie Graefjes!!

    Xo Boet


    bottom of page